Один із найпоширеніших звуків, який чують водії під час гальмування, це скрегіт колодок. Цей звук може викликати дискомфорт та тривогу, особливо якщо він почутий вперше. Однак, скрегіт колодок не завжди є ознакою серйозної проблеми та може бути викликаний кількома різними факторами.

Однією з причин скрегота колодок може бути знос металевої поверхні колодки. У процесі експлуатації навколишнє середовище, таке як пил, бруд і металеві частинки, можуть проникати на поверхню колодки і призводити до її зносу. Зношена поверхня колодки може викликати тертя та скрип при гальмуванні.

Іншою можливою причиною скрипу колодок є неправильне встановлення або погана якість колодок. Якщо колодки не встановлені належним чином або мають дефекти, це може спричинити небажані звуки при гальмуванні. Для запобігання цій проблемі важливо вибирати якісні запчастини та встановлювати їх згідно з рекомендаціями виробника.

Також скрип колодок може бути викликаний поганим станом дискових гальм. Якщо поверхня диска має знос або іржу, це може призвести до неоднорідного тертя між колодками та диском, що викликає скрип. У таких випадках рекомендується перевірити стан дискових гальм і за потреби замінити їх.

Чому колодки починають рипіти
ВологістьКолодки починають рипіти через вологість. При високій вологості повітря гальмівні колодки можуть набухнути і почати скрипіти при гальмуванні.
Старі колодкиСтарі гальмівні колодки можуть почати рипіти через зношування і втрати своїх характеристик, які забезпечували безшумну роботу.
Пил та брудНакопичення пилу та бруду на гальмівних колодках може призвести до тертя та скрипу. Чищення колодок може допомогти усунути цю проблему.
Несправності гальмівної системиДеякі несправності в гальмівній системі, такі як ослаблення деталей або неправильне встановлення компонентів, також можуть спричинити скрип гальм.

Деякі гальмівні колодки мають так звані датчики зношування.. Це металеві пластини, які починають видавати металеві звуки під час гальмування, коли фрикційний шар вже зношений. Це відбувається після десятків тисяч кілометрів з моменту останньої заміни колодок (від 30 до 70 тис.16 травня 2023 року).

Що треба зробити, щоб не рипіли колодки?

Колодки можуть свистіти, якщо вони втратили рухливість у супорті, тобто «закисли». У такому разі допоможе мастило, не смійтеся, мастило для гальм. Причому не одна, а дві та обидві антискрипні.

Що може скрипіти окрім колодок?

Скрегіт гальм може починатися через проблеми з однією із наведених нижче деталей:

  • гальмівний диск;
  • напрямна колодка;
  • супорт;
  • гальмівні колодки;
  • циліндр;
  • поршень;
  • сигналізатор зносу колодок;
  • кільце для ущільнення;

Скільки можна їздити, якщо почали скрипіти колодки?

Найчастіше це 1000 – 1500 кілометрів з моменту пробудження датчика. Щоправда, важливо враховувати стиль водіння водія. Хтось може спокійно проїхати 5000 км, не нашкодивши ні собі, ні машині, а хтось потрапить у ДТП вже за кілька годин.

Що означає скрип при гальмуванні?

Скрип з'являється в момент натискання педалі гальма і зумовлено тим, що колодки з двох сторін затискають гальмівний диск і зупиняють його. У момент гальмування всі без винятку гальмівні колодки починають вібрувати з певною частотою і якщо вібрація занадто сильна, то утворюється цей звук скрипу.

By admin