Промо ролик – це ефективний інструмент для привернення уваги до бренду чи товару. Однак питання про те, скільки часу має тривати промо ролик, залишається відкритим. Час, виділений на промо ролик, грає величезну роль його успіху.

Короткість – девіз успішного промо ролика. Сучасні глядачі стають все більш нетерплячими та схильні пропускати рекламу. Тому, щоб зацікавити потенційного клієнта та викликати його бажання придбати товар чи послугу, промо ролик має бути концентрованим та змістовним.

Оптимальна тривалість промо ролика становить від 30 до 60 секунд. Саме за такий короткий час необхідно показати головну перевагу продукту або послуги, викликати емоції і залишити слід у свідомості споживача. Важливо пам'ятати, що кожна секунда промо ролика має бути наповнена інформацією, яка змушує аудиторію перервати свої справи та звернути увагу на ваш бренд.

Скільки має тривати промо ролик
ТривалістьОпис
10 секундКороткий ролик, що дозволяє передати основну інформацію до 1-2 речень.
15 секундБільш докладний ролик зі стислим змістом, який можна представити у кількох абзацах.
30 секундСтандартна тривалість ролика, що дозволяє детальніше розповісти про продукт або послугу.
60 секундДовгий формат, що ідеально підходить для розповіді про складні продукти або послуги та докладне пояснення їх переваг.

Скільки має тривати рекламний промо ролик? Будь-який промо ролик більше 1 хвилини – ризикує набрати мало переглядів. Насправді ж в ідеалі вкластися в 30 секунд і повірте це ще не предел.6 квіт. 2020 р.

Скільки часу має бути рекламний ролик?

За даними Всесвітнього центру рекламних досліджень, 30-секундні ролики ідеальніщоб ефективно задіяти всі три компоненти гарного рекламного ролика на телебаченні і дають достатньо часу для встановлення емоційного та інтелектуального зв'язку з глядачем.

Скільки має тривати відеоролик?

· Відеожурнал – від 5 хвилин. · Відеовідгуки – 1-2 хвилини. Найголовніше робити так, щоб ваші ролики не виглядали затягнутими. Краще зробити коротше, краще скоротити, завжди є що скоротити, таким чином ви ще краще утримаєте увагу глядача та допоможете йому доглянути ролик та прийняти рішення.

Скільки може тривати реклама?

Зараз загальна тривалість реклами та переривання не повинна перевищувати 15% часу мовлення протягом години. Законом пропонується збільшити існуючий ліміт до 20%. Також буде встановлено добовий ліміт тривалості реклами та переривання телепрограм рекламою: не більше ніж 15% часу мовлення протягом доби.

By admin